torsdag 23. september 2010

Ferdig, eller?


Ja, så var man ferdig med boka, klar for trykk!
Siste modellbilder ble tatt på tirsdag, og de ble kjempeflotte, de også!
På mandag sender jeg boka til korrekturlesing.

Så var det bare det, at jeg våkna mitt på natta, og jammen hadde ikke enda en idé bestemt seg for å være med i boka! Jeg måtte bare stå opp og lage skisser på designen, måle og beregne, og så snart butikken var åpnet var det full fart for å kjøpe garn! Og det blir stilig - skikkelig stilig! Et litt større pjoneprosjekt enn de øvrige i boka, og det må bare med. Gled dere, jenter!

Mens korrekturleseren gransker dokumentet, skal jeg la pjonekroken gå for fullt, slik at boka nok blir trykt i løpet av oktober, så snart trykkereiet kan ta det, og alt er klart!

Jippi! Klare å få den ferdig slik at de som liker å lage gaver til slekt og venner kan få tid til det - eller kanskje kjøpe ei bok i gave!

 - og for dere som har lyst å komme igang mens dere venter på boka, så kan dere få kjøpt oppskrift på lester i ulike størrelser til kr 20,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar