lørdag 15. juni 2013

Hekta og hektisk?

Joda, jeg er her enda :-)
Men pjoninga har måttet vike litt plass, siden det er fryktelig mye å gjøre på jobb, og ellers ute rundt husene. I år kom sommeren tidlig her nord, så jeg tror vi har klippet plenen mer hittil enn vi gjorde hele fjoråret!
I tillegg klarte jeg nesten å pjone på meg senebetennelse i innspurten til bokutgivelsen. Og hva gjør man da? Jo, det skal jeg fortelle deg: man gjemmer alle pinner og kroker, og alt garn i et par uker. Om jeg ikke fikk abstinenser, spør du? joda, det kan jeg love deg! Sutrete, agalaus, kriblende hendene, flakkende blikk, og min kjære mann syntes nok jeg var ekstra masete... ja, må innrømme at jeg prøvde meg et par ganger med garn og krok, men jeg fant fort ut at det var bedre å gjøre andre ting.
2. utgaven av pjoneboka er på lager, ble sendt til de som hadde forhåndsbestilt, samt til Hobbyklubben i begynnelsen av juni, og den er i sommer-bladet deres.
Jeg selger også boka i min nettbutikk www.pjonica.com. I tillegg er det enkelte butikker rundt i landet som har boka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar