mandag 14. juli 2014

.... skrytebilder.....

"Gylden sirkel"
Her er det ferdige garnet, tørket, buntet og merket. Føler at jeg har et riktig luksuriøst og eksklusivt garnlager nå! Tenk om man skulle hatt betalt pr time for arbeidet med fargingen? Det hadde i så fall blitt det dyreste garnet jeg noen gang har investert i.
Ble vel rundt regnet 1 arbeidstime pr 100 g garn! Men artig var det, og jeg kommer nok til å gjøre mer av dette. Alt fra innsamling av råmaterialer til spenningen i ventetiden for å se ferdig resultat er veldig inspirerende.

Marit's friske mix-garn er allerede kommet på strikkepinnene!
Hun strikker skjerf.


En herlig og broket forsamling av hesper. Det er 3 ulike garntyper, 3 ulike forbehandlinger, og 6 ulike planter som er brukt her. Prioriteringen var utprøving for å lære denne gangen!



Lekkert fargeskiftgarn.
Dette skal jeg tenke meg godt om hva det skal bli.
Må være noe riktig flott!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar